NVIDIA, "RTX Destekli Portal’ın" Lansman Detaylarını Açıkladı
Bugün NVIDIA, tüm zamanların en iyi video oyunlarından biri olarak kabul edilen Valve'ın ikonik video oyunu Portal'a çarpıcı yeni bir görünüm ve his getirmek için tam ışın izleme, NVIDIA DLSS 3 ve daha fazlasıyla yeniden tasarlanması ve lanse edilmesinin ayrıntılarını açıkladı.
NVIDIA Lightspeed Studios tarafından hazırlanan RTX destekli Portal, 8 Aralık 2022'de Portal’a halihazırda sahip olan kullanılar için ücretsiz olarak indirilebilir bir içerik (DLC) olarak sunulacak.
DLSS 3, RTX Desteğiyle Portal’da 2,8 Kata Kadar Performans Artırıyor!
RTX destekli Portal, yeni, NVIDIA’nın aşırı hızlı GeForce RTX 40 Serisi grafik kartlarının inanılmaz gücünü ve NVIDIA RTX Remix modlama platformunun kapasitesini mükemmel bir şekilde örnekliyor.
Oyunun her karesi, çarpıcı tam ışın izleme, yeni, el yapımı yüksek çözünürlüklü fiziksel tabanlı dokular ve orijinalleri çağrıştıran yeni, geliştirilmiş yüksek poli modellerle desteklendi.
Oyuna çarpıcı bir yeni görünüm kazandırmak için, NVIDIA DLSS teknolojisi tarafından hızlandırılan bir dizi zorlu grafik tekniği uygulandı. DLSS 3, 40 Serisi GPU kullanıcılarının 2,8 katın üzerinde bir performans artışı elde etmelerini sağlayarak, oyunu yerel renderinglere kıyasla inanılmaz derecede akıcı ve duyarlı hale getirirken, 30 serisi GPU kullanıcıları, oyunu oynanabilir bir deneyime getiren DLSS 2'den faydalanabilecek.
NVIDIA, Oyuncuları 8 Aralık'ta Aperture Labs'a Geri Getiriyor
Portal'a Steam üzerinden sahip olan kullanıcılar için RTX destekli Portal, 8 Aralık'ta, Portal'ın 15. yıl dönümü için tam zamanında, RTX grafikli klasik platform oyununu modlamak için ücretsiz, resmi bir DLC olarak piyasaya sürülecek.
Oyuncular, sistem özelliklerini link üzerinden inceleyerek sistemlerinin RTX'li Portal için oyuna hazır olup olmadığını görebilirler.
NVIDIA, GeForce NOW üzerinde RTX DLC'li Portal'ı desteklemek için çalışmaya devam edecek, önümüzdeki haftalarda bir GFN Perşembe güncellemesi de yayınlayacak.
NVIDIA Lightspeed Stüdyoları Başkanı John Spitzer, "Çok sevilen oyunları güncellemek, oyunun orijinal ruhuna sadık kalırken yeni, en son teknikleri uygulama dengesini gerektirir. NVIDIA'nın Lightspeed Studios'unun Minecraft ve Quake II gibi ünlü oyunların RTX sürümleri üzerinde çalışarak kazandığı deneyim, Valve'a efsanevi oyunlarına modern grafik teknikleri getirme konusunda bize güvenmesini sağladı ve NVIDIA RTX Remix, görevi tamamlamak için bize mükemmel aracı verdi. ”dedi.